Weisz Fanni egy fotómodell, aki ismertsége segítségével igyekszik felkarolni a jó ügyeket. Mindössze 23 éves, 2007-ben nyerte első szépségversenyét a Komló Expón, de amikor nyilatkozatot szerettek volna tőle kérni a verseny kapcsán, derült ki, hogy egyáltalán nem hall (siket). Vujity Tvrtko fedezte fel, és vettek együtt részt ételosztáson, és Haitin is teljesített karitatív szolgálatot (itt fogyatékkal élőkön segített). Emelett Európa első siket sajtószóvivője, az Afrikai-Magyar Egyesületnél, akik hátrányos helyzetű embereken segítenek. 2010-ben az év civil hőse lett az év embere választáson, 2011-ben megkapta a Pécs Város Arca címet. Nemrégiben elvállalta, hogy segít a megváltozott munkaképességű emberek termékeit értékesíteni, és a Segítő Vásárlás program arca lett. A segítő vásárlásról annyit kell tudni, hogy 2010-ben indította útjára az Emberi Erőforrások Minisztériuma, és logójukat olyan megváltozott munkaképességű emberek nyerhetik el, akik legalább 30%-ban sérültek, és minőségi magyar termékeket állítanak elő. A Programot 2013 a Salva Vita Alapítvány irányítja, ekkor jegyezték be az új védjegyet, ami így néz ki:
2013 előtt ilyen volt a segítő vásárlás logója: egy ujj, bekötve fáslival, szerintem jobban nézett ki, de ez csak az én magánvéleményem. Azt már nem is firtatom, mennyit áldoznak 1-1 ilyen kampányra, és hogy mennyit segít a megváltozott munkaképességűeken, ha egy logót használhatnak. De általában teljes a zűrzavar, általában mind a két logót használják még. Ez itt a régebbi változat:
Én az egészről annyit tudok, hogy alapítványok szervezésében szoktak vásárokat tartani, ahol ilyen termékeket lehet vásárolni. A mi munkahelyünk is jelen van a környéken minden ilyen kiállításon, és vásáron, szoktunk árulni a kórház területén, a piacon, a Nyíregyházi Kosár Közösségben, és még különböző szabadtéri rendezvényeken. Ja, és a legfontosabb: mi visszük fel a gerontopszichiátriára a cuccokat, mert szerencsétlen ördögök nem nagyon járhatnak le minden nap az udvarra. (Én is majdnem oda kerültem.)
Én összesen kétszer voltam árulni, egyszer a gerontopszichiátrián (rosszabbra számítotttam, de így is eléggé megviselő hely), egyszer pedig az udvaron egy olyan napon, amikor abszolút nem jött vevő, illetve egy vevő volt, ő is csak ránk való tekintettel vett egy koszorút. Egyébként nem igaz, hogy kéne erőltetni ezt a "pszichotikusok vagyunk, és minden vásárlással minket támogatnak" szöveget, mert szerintem az áraink jóval alacsonyabbak összehasonlítva az egészséges emberek által készített kézműves termékeknél, és a minőség sem silányabb. Biztos vannak olyan emberek, akiket meghat, hogy megváltozott munkaképességűeken segíthet, én ha veszek valamit nagy ritkán. akkor nem a logó miatt veszem meg, és nem a körítés miatt, és nem a dolgozói kedvezmény miatt, hanem azért, mert OLCSÓ. Szóval nem tudom, menyi haszna van egy segítő vásárlást propagáló logónak, csak remélni tudom hogy, van valamennyi.